sobota, 7 maja 2016

Aranżacje kwiatowe...

Paleta z odzysku.

Jeszcze nie tak dawno przedstawiałam Wam mój nowy nabytek jaki udało mi się znaleźć ;) Moja paleta ma się dobrze i czeka właśnie na obsadzenie :) Pomysłów miałam sporo, posadzić kwiaty w środku,żeby zwisały sobie swobodnie,wstawić skrzynki do środka itp.. jednak im bliżej było realizacji, tym bardziej się zastanawiałam nad tym wszystkim, czy to się jednak sprawdzi. Wiatry mamy bardzo silne a moja paleta niestety nie jest przykręcona do ściany domu, postanowiłam, że będzie przylegać do muru i rynny, żeby ją trochę zakryć ;)Na palecie umieściłam cztery chabrowe wiaderka w których posadzę kwiaty, kiedy przyjdzie mocny wiatr, czy deszcz paletę będę mogła przenieść w bezpieczne miejsce a wiaderka z kwiatami ściągnąć ;) Póki co wklejam kilka fotek jeszcze bez kwiatów...więcej zdjęć jeszcze dziś..;)





















Tak jak obiecałam wrzucam zdjęcia kwiatów, które zawisną na palecie :)
Mam nadzieję, że będą rosnąć i wkrótce ładnie się zagęszczą :)
Zdjęcia palety w całej okazałości już wkrótce ;)






A teraz paleta w całej okazałości ;)





 
Ogrody "Kapias"

Jeszcze nie tak dawno, bo parę tygodni temu odwiedziłam Ogrody "Kapias" w Goczałkowicach.
Warto tam podjechać i pospacerować po cudownych alejkach. Ja oczywiście nie wyjechałam stamtąd z pustymi rękami ;) Bardzo spodobała mi się klatka, w której umieściłam małą petunię. Klatka stoi sobie u mnie na stoliku na tarasie ;)
Jeżeli i Wy chcecie zaopatrzyć się w niespotykane dekoracje ogrodowe to zapraszam do Ogrodów "Kapias"























Jesienne aranżacje.

Zawsze kiedy przychodzi jesień staram się jak najdłużej utrzymać lato w ogrodzie i na tarasie.
Na zdjęciach dwie aranżacje z użyciem wrzosów oraz dostępnych w tym czasie dyń ;)
























Wanna z odzysku.
Kilka lat temu znalazłam starą wannę i przemalowałam ją na chabrowy kolor.
Posadziłam w niej słoneczniki, werbeny i lobelie. Wanna prezentowała się super.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz